نگاهی به برند های تولید کننده ی ماشین الات ژاپنی

cnc mazak

برندهای مطرح ژاپنی تولید کننده دستگاه CNC

  • دستگاه‌های CNC ساخت ژاپن از باکیفیت‌ترین دستگاه‌هایی هستند که در ایران وجود دارند و به فروش می‌رسند. این دستگاه‌ها استهلاک کمی دارند؛ در نتیجه تا مدت‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در حال حاضر بهترین برندهای ژاپنی که دستگاه‌های CNC را تولید می‌کنند؛ از قرار زیر هستند:

1. Yamazaki Mazak

  • شرکت Yamazaki Mazak در سال 1919 تاسیس شد و از همان زمان محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه کرد. محصولات این برند، در طول زمان و متناسب با نیازهای مشتری رشد کرده‌اند و به نوعی می‌توان آن را یکی از پایه‌گذاران صنعت تولید سی ان سی دانست. از معایب اصلی Mazak می‌توان به این موضوع اشاره کرد که خدمات پس از فروش خوبی را در ایران ارائه نمی‌دهد و محصولات آن قیمت بالایی دارند.

2. Okuma

  • Okuma در سال 1898 تاسیس شد و محصولات خود را با قیمت نسبتا خوبی به سرتاسر جهان عرضه می‌کند. محصولات این برند دارای یک سیستم کنترل سفارشی به نام OSC هستند که به اپراتورهای دستگاه این امکان را می‌دهد تا تنظیمات دلخواه خود را بر روی آن اعمال کنند. شرکت Okuma هم مانند Mazak خدمات پس از فروش خود را در ایران ارائه نمی‌دهد.

3. DMG Mori

  • DMG Mori را در واقع می‌توان یک برند ترکیبی آلمانی ژاپنی دانست که از ترکیب دو شرکت gildemeister آلمان و mori seilki ژاپن به وجود آمده است. این شرکت از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده و امروز به یک برند مطرح تولید کننده دستگاه CNC تبدیل شده است. انواع ماشین‌آلات تراش، فرز و سنگ‌زنی ساخت شرکت DMG در ایران در دسترس است و شما می‌توانید از خدمات پس از فروش آن‌ها بهره‌مند شوید.

4. Toyoda

  • Toyoda یک برند ژاپنی معتبر است که طیف گسترده‌ای از محصولات شامل دستگاه‌های CNC افقی و عمودی و سیستم‌های اتوماسیون را به بازار عرضه می‌کند. این برند از سال 1941 فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه کارخانه‌های خود را در کشورهای آمریکا، تایلند و چین توسعه داده است.

5. CHIRON

  • برند Chiron یک برند ژاپنی است که انواع ماشین‌آلات CNC را از سال 1950 تا امروز روانه بازار کرده است. محصولات این برند در حال حاضر به عنوان یکی از سریع‌ترین انواع دستگاه‌های سی ان سی شناخته می‌شوند که این موضوع بیشتر به دلیل استفاده از فناوری‌های روز در ساخت آن‌ها است. ماشین‌آلات دقیق شیرون از نظر سرعت، کیفیت و کارایی بسیار منحصر به فرد هستند و می‌توانند برش‌های بسیار خوبی و دقیقی را با سرعت بالا ایجاد کنند.

6. MAKINO

  • ماکینو یکی از شرکت‌های ژاپنی پیشرو در زمینه ارائه انواع ماشین‌آلات CNC است. این برند از اوایل دهه 60 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و انواع ماشین‌های فرز با کنترل عددی را به بازار عرضه کرد. در سال 1981 این برند با شرکت LeBlond آمریکایی، یک همکاری مشترک را آغاز کرده و به بازارهای این کشور راه پیدا کرد. در حال حاضر انواع دستگاه‌های ماشین کاری افقی و عمودی را می‌توان در میان محصولات این برند پیدا کرد.
tak-admin
ارسال دیدگاه