شرکت ماشین سازی هیوندای کره

شرکت هیوندای

شرکت ماشین سازی هیوندای کره

شرکت هیوندای کره‌ای در سال 1947 توسط چانگ جو یانگ تاسیس شد. زمینه فعالیت این شرکت در خلال ایجاد کارهای ساختمانی بوده است. این شرکت از سال 1954 شروع به گسترش کرد و در سایر صنایع شروع به کار کرد و بتدریج و با تلاش مداوم به یکی از بزرگترین شرکتهای جهان تبدیل شد.

شرکت ماشین سازی هیوندای در سال 1976 در کره جنوبی تاسیس شده است، این شرکت تولید کننده انواع ماشین های سی ان سی با کیفیت بالا می باشد به طوریکه توانسته است بیشترین سهم بازار کره جنوبی را از سال 2000 به خودش اختصاص دهد و جزو 10 شرکت برتر تولید کننده ماشین ابزار در جهان باشد.

این شرکت  محصولات تولیدی اش را به بیش از 60 کشور در جهان عرضه می نماید و در حال حاضر دارای بیش از 2000 پرسنل می باشد .ماشین هایی که توسط هیوندای تولید می شوند عبارتند از : دستگاه تراش سی ان سی دو محوره و چند محوره ،ماشین سنتر يا فرز سی ان سی افقی و عمودی، ماشین بورینگ افقی ، ماشین سنگ زنی و ماشین مخصوص که به مشتریان در زمینه خودرو سازی ،IT ، کشتی سازی ، قالب سازی ، انرژی، هواپیمایی، محصولات دفاعی و صنایع سنگین عرضه می کنند.
این شرکت به طور پیوسته در حال ارائه تکنولوژی های جدید به جامعه صنعتی می باشد و به طور مستمر در حال نوآوری  و ایجاد آینده ی بهتر برای صنعتگران می باشد.
هم چنین هیوندای  در کنار تولید ماشین ابزارهایش پایه ای برای صنعت جهانی خودرو ایجاد کرده است که قطعات مختلف خودرو مانند موتور ، ماژول های خودرو ، موتور شارژ کننده ی توربین و هم چنین ماشین ابزار های دقیق که شامل سیستم اتوماسیون کارخانه می باشد را تولید می کند.

 

کیفیت محصولات هیوندا

برند هیوندا تمامی محصولات را بر اساس استانداردهای جهانی تولید می نماید و از لحاظ کیفیت با سایر برندهای معتبر در رقابت می باشد. هیوندا برای افزایش رضایت مشتریان نظرسنجی های معتبر و بازخوردهای مشتریان را بررسی می کند تا در صورت ایراد مشکلات را برطرف نماید.

ماشین ابزار های شرکت هیوندا ترکیبی از فناوری های پیشرفته ، بهره وری و دقت بسیار بالا می باشد.
tak-admin
ارسال دیدگاه