برش لیزری پلکسی گلس چیست؟

برش لیزری پلکسی گلس چیست؟؟؟

  • اکریلیک یکی از رایج ترین پلاستیک های قالب ورق است که در تولید محصولات تبلیغاتی ، وسایل داخلی و تجهیزات تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . برش لیزری پلکسی گلاس منحصراً با استفاده از تجهیزات حرفه ای و با دقت بالا انجام می شود ، بنابراین به یک متخصص بسیار واجد شرایط نیاز دارد.  کیفیت برش به نحوه تنظیم دستگاه بستگی دارد؛ می تواند مات یا شفاف باشد ، که هنگام برش مواد شفاف بسیار قابل توجه است.

برش پلکسی گلاس با لیزر

  • لازم به ذکر است که با کمک این فناوری ، مواد با بالاترین سرعت برش داده می شوند که این امر باعث پردازش مقدار زیادی مواد اولیه در یک جلسه می شود. مهم است که بدانید برش لیزری پلکسی گلاس از نظر مکانیکی ماده را تحت تأثیر قرار نمی دهد ، برش منحصراً به دلیل عملکرد یک پرتوی لیزر متمرکز با قدرت قابل تنظیم بر روی آن انجام می شود.  برش لیزری ورق یکی از سریعترین و دقیق ترین روشهای برش است. هیچ یک از دیگر فناوری های موجود امکان برش دقیق ورق های پلاستیک را ندارد. همچنین ، مزیت بدون شک این فناوری ضخامت کم برش و غیر تماسی بودن برش لیزری پلکسی گلاس است ، یعنی در هنگام پردازش هیچ چیز به ورق لمس نمی کند.

  • پلکسی گلاس یک مصالح ساختمانی مدرن برای اهداف گسترده است.  برای ساخت قطعات خانگی و صنعتی استفاده می شود.  این ماده به طور گسترده ای در دکوراسیون داخلی ، بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوها ، تولید مبلمان استفاده می شود. بنابراین ، گاهی اوقات الزامات بسیار سختگیرانه ای بر دقت ابعاد قطعه کار و کیفیت برش آنها اعمال می شود. در حال حاضر ، متداول ترین و بهترین روش در همه زمینه ها برش لیزری پلکسی گلاس است. خدمات برش لیزری که توسط شرکتهای فرآوری مواد
    ارائه می شود ، امروزه بسیار مورد توجه است. این امر در درجه اول به دلیل کیفیت برش بالا در سیستم های لیزر است.   با توجه به فن آوری های نوآورانه ، ایجاد پرتو برش لیزری با ضخامت فقط 0.1 میلی متر امکان پذیر شد ، که اطمینان از انحراف از ابعاد مشخص شده هنگام برش فقط 0.005 میلی متر است.
  • لیزر بصورت آزادانه به هر جهتی می لغزد و توسط رابط کامپیوتر کنترل می شود و ساخت قطعات کاملاً با هر هندسه را تضمین می کند. و به دلیل سیستم خنک کننده تجهیزات و سرعت برش بالا ، قطعات حاصل کاملاً تنشهای داخلی مرتبط با گرم شدن بیش از حد نمونه را ندارند .  استفاده از برش لیزری این امکان را به شما می دهد که لبه جلا داده شده قطعه ، بدون اثری از احتراق و تجزیه حرارتی پلاستیک را بدست آورید. نکته مهم نیز عدم تغییر رنگ در برش قطعه است.  برای برش دقیق پلکسی گلاس ، بیشترین روش مورد استفاده برش لیزری است. برش لیزری پلکسی گلاس و سایر پلاستیک ها با دقت بالا ، توانایی ایجاد یک کانتور پیچیده  را دارد.  لبه محصول پس از برش صاف و براق باقی می ماند ، عملاً به پردازش اضافی نیاز ندارد. با برش لیزری ، می توان با استفاده از روش حکاکی لیزری ، تصویر یا کتیبه ای را نیز ایجاد کرد.
tak-admin
ارسال دیدگاه