چگونه دستگاه مناسب بخرم؟

نکاتی درباره خرید دستگاه CNC مناسب

اگر شما به دنبال پیشرفت هستید و تصمیم گرفته اید که کار با ماشین های دستی را کنار بگذارید و وارد دنیای ماشین آلات cnc شوید ، باید ابتدا به دنبال خرید اولین دستگاه cnc باشید.البته نکاتی هست که زمان خرید ماشین آلات سی ان سی باید در نظر بگیرید که در این مقاله برخی از  این نکات آورده شده است.

شکی نیست که ماشین آلات CNC ابزاری شگفت انگیز هستند.این دستگاه ها ، دستورالعمل های ارائه شده توسط رایانه شما را دنبال می کنند ، بنابراین با استفاده از آنها ، شما توانایی تولید محصولی کاملاً عالی را دارید.

امروزه تولید بسیار کارآمدتر است و به لطف کنترل عددی رایانه (CNC) ، کالاها به صورت استاندارد تولید می شوند.با این وجود ، برای اجرای صحیح فرآیندها ، باید دستگاه CNC مناسب و همچنین یک مارک تجاری را انتخاب کنید که به کیفیت شناخته شده است.

پروژه های خود را بشناسید

برای خرید دستگاه سی ان سی شما باید هزینه زیادی بپردازید ، بنابراین لازم است که در انتخاب خود دقت داشته باشید.شما باید به دنبال نوع مناسب ماشین برای نیازهای پروژه خود باشید.بنابراین ، بهتر است قبل از خرید به این سوالات پاسخ دهید.برای ساخت قطعات مورد نظر خود چقدر دقت لازم دارید؟ سرعت چطور؟ آیا برای شما مهم است که بتوانید کارها را به سرعت انجام دهید یا اینکه می خواهید یک مدل کندتر را در نظر بگیرید که این به معنای دقت بیشتر یا قیمت پایین تر است؟!

هزینه

مطمئنا قیمت دستگاه نیز برای شما اهمیت زیادی دارد.متاسفانه دستگاه های سی ان سی ارزان نیستند ، اما قیمت بالای آنها در مقایسه با تمام کارهایی که آنها برای ما انجام میدهند ، هیچ است.ماشین آلات CNC گران هستند ، اما تا زمانی که در این راه درست پیش بروید ، می تواند ارزش آن را داشته باشد.اگر تازه کار هستید و هزینه زیادی برای خرید ماشین سی ان سی نو و مناسب با پروژه خود را ندارید ، بهتر است به دنبال دستگاه cnc کارکرده باشید.خرید دستگاه cnc دست دوم تا حد زیادی باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد.

وزن دستگاه سی ان سی

بطور کلی ماشین های سنگین تر به طور کلی عملکرد بهتری دارند.این معمولاً به معنی لرزش کمتر و عملکرد دقیق تر است.
با این حال ، باید در نظر بگیرید که آیا نیاز دارید که ماشین CNC خود را به طور مکرر حمل کنید.اگر اینگونه باشد ، ممکن است بخواهید یک دستگاه سبک تر انتخاب کنید.

در دسترس بودن قطعات یدکی

مانند هر دستگاه دیگر ، دستگاه CNC شما ممکن است روزی خراب یا فرسوده شود.شما باید اطمینان حاصل کنید که برندی که خریداری می کنید به راحتی توسط تکنسین های شما قابل تعمیر است و قطعات یدکی نیز به راحتی در دسترس است.

 

ما در گروه صنعتی تک سی ان سی تمام تلاشمان بر این است که دستگاهی مطابق با ایده آل شما در دسترستان قرار دهیم.

 

tak-admin
ارسال دیدگاه